keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Lehtien säilytys

Miten te säilytätte lehtiänne? Mun lehdet on nyt pinossa lattialla ja niille pitäis keksiä joku järkevä säilytyssysteemi. Eno book stool hässäkkä ois kätevä, toisaalta saman tyylisen voi tehdä itse niinkuin Suki. Kuitenkin haluaisin jotain koreja tai laatikoita jossa säilyttäminen ois helpompaa. Miehen veljen tehtaalla olisi ollut ihan järjettömän hienoja metallilaatikoita jotka olisin välttämättä halunnut, mutta eihän niitä sieltä saanut varastaa, kumma juttu. Voishan sitä tietenkin koittaa kysyä paljonko niistä pitäis maksaa, että ne saisi koristamaan meidän olkkaria. Ja tosiaan, ei mun lehdet vielä tuossa ole, niitä on isin varastossa vielä vaikka kuinka paljon. Viime kesänä kävin niitä läpi ja laitoin vanhimpia jo menemään, taisi olla Avotakkoja vuodelta -95.

5 kommenttia:

  1. Mun lehtiteline on itseasiassa mun blogissa, täällä: http://uusialku.wordpress.com/2009/11/30/lehtiteline/

    Toissakesän tuliainen Tukholman reissulta.

    VastaaPoista
  2. SunSun: Toi on hieno. Mut mä en oikeestaan kaipaa telinettä, vaan jotai järeämpää säilytys hommaa, kun noita lehtiä on varmaa se parisataa :D

    VastaaPoista
  3. Mä mietin ihan samaa tällä hetkellä(tai olen miettinyt jo useamman vuoden). Tällä hetkellä lehteni lojuu myös lattialla. Niiden pitäs olla kuitenkin lähettyvillä ja käytettävissä kun käytän niitä melkein joka päivä töitteni takia.

    Mä pyydän varmaan isääni tekemään lehtihyllyn meille tai siis hyllyjä.

    Mulla ei parisataa kappaletta riitä :D. Kun muutimme niin niitä oli 8 isoa lainalaatikkolaatikollista ;) ja osan oli jo kantanut etukäteen. Muuttomiehet kiittivät.

    VastaaPoista
  4. :D ihana että on muitakin lehtihamstereita, kuussa kun ostaa 4-8 lehteä se tekee vuodessa jo aika monta! Meillä ne oli ennen lipastossa, joka lehtirodulle oma laatikko, vanhimmat alimmiksi..nyt ajattelin miehen iloksi laittaa olkkariin ihan vaan valkoisen kirjahyllyn tai hylly viritelmän" johon saan kaikki aarteeni esille..

    VastaaPoista
  5. LEhtihamsteri täälläkin :D
    Säilyttelin, säilyttelin, säilyttelin, kunnes olen alkanut tehdä niin, että revin parhaat ideat talteen mappiin, ja ilahdutan sitten lehdillä ystäviäni -jotka tietävät, että just se paras juttu saattaa välistä puuttua :D

    VastaaPoista